måndag 16 januari 2012

En säck med skinn kommer lastad...

Har idag köpt en sopsäck full med skinnbitar i olika storlekar och färger av en snubbe i Rissne. Nu ska jag börja sy olika grejer. Lite olika välbehövda case till div. saker tänkte jag. Kanske till datorer, iPads och iPhones? Kanske till instrument? Kanske till noter? Kanske väskor över huvud taget?


Men jag ska inte sluta virka. Är långt ifrån färdig med mössbeställningarna som trillar in en efter en. :) Det är så roligt och avkopplande att virka! Gjorde min 54:e mössa igår och jag är inte trött på det! Men snart är vintern över och då måste jag hitta på något annat.. Någon tyckte virkade bikinisar. Som hon i Bond.. Fräsigt! Men då kanske det inte är bra med ylle. Blir nog rätt tungt vid väta... :D

1 kommentar:

  1. Om du ska virka bikinisar så kan nog Mia ge några bra tips!

    SvaraRadera